Ungdomsklubber og fritidsliv i 1960’ernes og 1970’ernes Brøndby

Var du ung i 1960’ernes og 1970’ernes Brøndby, og har du gået til ridning på Pilegården, været til koncert på Brøndby Pop Club eller hængt ud i Tranemosegård Ungdomsklub?

Kom med til et foredrag ved museumsinspektør Lisbeth Hollensen fra Forstadsmuseet om fortællinger og historier om ungdomsklubberne og fritidslivet i 1960’ernes og 1970’ernes Brøndby. Brøndby var en ung forstad, og med alle de mange nye, unge mennesker dukkede også ungdomsklubberne, musikstederne og fritidsaktiviteterne op.

Har du selv en fortælling og et billede fra din ungdomsklub i Brøndby, som du har lyst til at få delt til foredraget, så send det til lihol@brondby.dk.

Tid og sted: 22. november kl. 19 på Kulturhuset Kilden, Nygårds Plads 31, 2605 Brøndby.

Billetter købes her