Sommersjov for børn i Avedørelejren

Sommeren er over os, og forhåbentlig finder temperaturerne også snart ud af det. Uanset om det regner eller er solskin, kan du besøge Forstadsmuseets sommerfamilieaktivitet i Hovedporten i Avedørelejren!
Kom indenfor i skyggen – eller tørvejr – og nyd en dejlig stille stund med fordybelse for hele familien. I kan slippe kreativiteten løs og tegne og farvelægge lokalhistoriske fotos fra Avedørelejren. Tag for jer af vores lokalhistoriske postkort og bliv klogere på Brøndby og Hvidovres historie.
I vores hyggelige gårdhave kan I læse om Avedørelejrens historie og lade ungerne slå sig løs i vores nye sandkasse, mens de voksne nyder en god kop kaffe, som kan købes på Cirkusmuseet.
Eller måske skal I udfordre hinanden i vores nye brætspil?
Sommerfamilieaktiviteterne er tilgængelige i uge 27, 28 og 29 søndag til torsdag kl. 10-15. Selve udstillingen i Hovedporten og gårdhaven har åbent hele sommeren søndag til torsdag kl. 10-15.
Sted: Hovedporten 1, 2650 Hvidovre