Brøndby Kulturnat – Åbent hus i højhuset

Højhuset

Albjergparken 1

2660 Brøndby Strand

Åben højhuslejlighed – kom indenfor!

I forbindelse med Brøndby Kulturnat holder Forstadsmuseet, sammen med Lokalhistorisk Forening for Brøndby, åbent i højhuslejligheden i Brøndby Strand.
Kom og oplev vores pop-up udstilling om Brøndby Strands højhuse, fotoudstillingen “Hele verden lige her” og ikke mindst udsigten fra 15. sal!
Pop-up udstillingen fortæller historien om Brøndby Strands højhuse og viser smukke fotos af de ikoniske bygninger fra dengang de var helt nybyggede, mens fotoudstillingen “Hele verden lige her” skildrer livet i Brøndby Strand, som børn og unge oplever det. Særligt karakteristisk for motiverne er de kulturmøder, der er kendetegnende for området. På den måde viser billederne én del af det danske samfund set gennem et barns øjne.
Adresse: Albjergparken 1, 1. sal, lejlighed 4. Følg skiltene fra Kulturhuset Brønden, Brøndby Strand Centrum 60 til højhuset.

Tid: 19-21
Pris: Fri entré.