Tabt i tiden

Kom med til årets Befæstningsdag d. 25. september og oplev rollespillet “Tabt i tiden” for de 5-12-årige.

En gruppe soldater fra 1917 er rejst frem til i dag vha. af en tidsmaskine. Det kan få katastrofale følger at lave om i historien, så børnenes opgaven lyder på at få soldaterne hjem igen. Men vil de overhovedet hjem, og hvordan får man en tidsmaskine til at virke igen? Alt det og meget mere skal rollespilsdeltagerne på årets befæstningsdag finde ud af.

Spillet varer omkring en times tid, og der er løbende start mellem kl. 10 og 14, hvor det er sidste chance for at deltage. Det er ganske gratis at være med.

Spillet begynder ved den røde barak, der ligger 150 meter nord for bunden af Avedøre Tværvej i Hvidovre. Praktisk fodtøj og tøj efter vejret anbefales.

Ved den røde barak vil der i dagens anledning være opført en lille cafe. Hos ”Den tørstige soldat” er det muligt at købe lidt forskelligt at spise og drikke.

”Tabt i tiden” er arrangeret af: Avedøre Bibliotek og Kulturhus, Forstadsmuseet, God fritid til alle og Hvidovre Lokalhistorisk Selskab.