Juleskattejagt i Brøndbyøster Landsby

🎅HO HO HO🎅

Nu nærmer julen sig med hastige skridt, og vi har lavet en Juleskattejagt i Brøndbyøster Landsby for at gøre ventetiden til juleaften EKSTRA hyggelig!❤

Du kan tage på eventyr med enten Landsbynissen eller lille Ejnar. Hent dit juleskattekort i et af Brøndbys tre biblioteker i den bemandede åbningstid eller print et fra OplevBrøndby og start juleskattejagten. Start herefter juleskattejagten ved at downloade APP’en Mapop på din smartphone og indtast rutenummeret for et juleeventyret med Landsbynissen eller den lille dreng Ejnar.
Landsbynissen: 69403
Ejnar: 53735.
HUSK din egen kuglepen✏️
Når I er færdige, kan I aflevere jeres skattekort med det hemmelige ord, I har fundet på ruten og være med i en lodtrækning om ét gavekort til Atlas Bio på 300kr (Pssst! Vi trækker 3 heldige vindere onsdag d. 5. januar kl. 12, og vinderne får direkte besked)

HUSK derfor at aflevere dit skattekort senest d. 3. januar kl. 17 på et af Brøndbys tre biblioteker i den bemandede åbningstid.
Når du afleverer dit skattekort, får du et diplom og en lille julegodte🍫🥇

🎅Rigtig glædelig jul fra os og Brøndbys Kulturhuse og Biblioteker🎅