Oplad mobilen, kridt skoene, historierne venter!

Nu kan du tage dine mindste yndlingsmennesker under armen og gå på opdagelse i Brøndbys glemte historie, som ligger skjult i vores interaktive skattejagt.

Skattejagten består af to dele, et fysisk skattekort (til børnene), et interaktivt skattekort i app’en “Mapop”.

Sådan gør du:
👉 Hent et skattekort uden for Brøndbyvester Bibliotek
👉 Download app’en “Mapop”
👉 Tryk koden fra det fysiske skattekort og åbn det interaktive skattekort på mobilen

Vær opmærksom på, at første post er ved Brøndbyvester Kirke, så medbring eventuelt løbehjul eller cykel (især til de korteste ben i familien)

Pst! I må selvfølgelig også gerne hente det udprintede kort på forhånd foran Brøndbyvester Bibliotek.

Deltag i konkurrencen og modtag et diplom!

Ved skattejagtens poster venter der sjove aktiviteter, historiske fortællinger om det sted på kortet, hvor I står. Og så er der et bogstav ved hver post, som tilsammen danner et hemmeligt kodeord – udfyld skattekortets bagside, og se hvad ordet er.

I kan aflevere jeres udfyldte skattekort på ét af vores 3 biblioteker (i den bemandet åbningstid) inden fredag 6. november kl. 16.00.

Når I afleverer kortet, får I et personligt diplom og deltager i lodtrækningen om et gavekort på 300 kr. til Rødovre Centeret.

Vinderen trækkes mandag 9. november kl 12.00 og får direkte besked.