Nu er endnu flere lokalhistoriske film tilgængelige

Efter en velbesøgt filmcafe på Risbjerggård fredag d. 11 september ligger en del af de film, der blev vist, nu på hjemmesiden. Du kan finde filmene under kategorien Lokalhistorisk film og lyd eller blot klikke her.

Filmcafeen var arrangeret af Hvidovre Lokalhistoriske Selskab og Forstadsmuseet og filmene, der blev vist, var en perlerække af digitaliserede lokalhistoriske smalfilm om Hvidovre i gamle dage fra Forstadsmuseets arkiv.
Forstadsmuseet modtager forsat gerne film fra eller om Hvidovre i gamle dage: “Det er vores ønske at koble den lokalhistoriske formidling sammen med endnu flere levende billeder, der i fremtiden kan føre til lignende arrangementer eller helt nye tiltag,” sagde fg. museumschef på Forstadsmuseet Anja Olsen efter arrangementet.